Informácie pre žiadateľov o pomoc
Aké má účty Nadácia Anjelské Krídla ?
Hlavný účet : Tatra banka, a.s / SWIFT kód (BIC ) TATRSKBX SK37 1100 0000 0029 4603 3398
Transparentný účet : Fio banka, a.s. / SWIFT kód ( BIC ) FIOZSSKBAXXX SK23 8330 0000 0027 01895491
https://ib.fio.sk/ib/transparent?a=2701895491
PayPal účet nájdete na úvodnej stránke www.nadaciaanjelskekridla.sk
Komu a na aké účely môže Nadácia Anjelské Krídla poskytnúť podporu?
informácie nájdete : https://nadaciaanjelskekridla.sk/ a https://nadaciaanjelskekridla.sk/aktivity-nadacie/
Treba Žiadosť o poskytnutie nadačného príspevku vyplniť do špeciálneho tlačiva?
Áno, tlačivo ( Žiadosť o poskytnutie nadačného príspevku žiadateľa o pomoc ) je dostupné na stiahnutie spolu so súhlasom s ochranou osobných údajov na úvodnej oficiálnej webovej stránke nadácie www.nadaciaanjelskekridla.sk. Potrebné prefotené podklady, ktoré musia byť súčasťou Žiadosti o poskytnutie nadačného príspevku ( ktoré podklady treba poslať je uvedené v žiadosti ) a poriadne vyplnenú žiadosť, vlastnoručne podpísanú, treba zaslať doporučene na poštovú adresu, ktorú nájdete v kontaktoch. Taktiež musí byť podpísané prehlásenie (ktoré je súčasťou dokumentu Žiadosť o poskytnutie nadačného príspevku)o tom, že všetky údaje v žiadosti sú pravdivé, odpovedajú skutočnosti a sú poskytované dobrovoľne a so súhlasom žiadateľa. Žiadosť s potrebnými podkladmi sa zasiela iba doporučene a poštou, nie mailom, ani na messanger. Ak žiadateľ má korešpondenčnú adresu inú, ako adresu trvalého bydliska, treba v žiadosti uviesť aj túto informáciu.
Koho údaje v Žiadosti o poskytnutie nadačného príspevku sa musia uvádzať ?
Pokiaľ sa jedná o osobu, ktorá má zákonného zástupcu, uvádzajú sa aj údaje zákonného zástupcu. Všetko je uvedené v žiadosti, čo treba vyplniť aj zaslať. Buď je to samotný žiadateľ (kto potrebuje nadačný príspevok), ako aj jeho zákonný zástupca (rodič, opatrovník, pestún). Pokiaľ sa jedná o opatrovníka, alebo pestúna, prípadne starého rodiča a rodiča, ktorému bolo dieťa zverené do starostlivosti, dokladá sa nám aj kópia rozhodnutia súdu.
Taktiež v žiadosti treba uviesť meno opatrovníka / štatutárneho zástupcu, prípadne iné osoby, ktorá je oprávnená konať za príjemcu daru v zmluvných záležitostiach. V prípade, že koná za príjemcu daru viac ako jedna osoba, treba to uviesť.
Musíme mať zriadený konkrétny bankový účet, ak chcem požiadať o pomoc ?
Nemusíte. Môžete použiť svoj účet, ak je vedený na predkladateľa žiadosti/ zákonného zástupcu. V žiadosti podpisujete prehlásenie o pravdivosti údajov a taktiež vypisujete informáciu, kde uvádzate aktuálny účet na ktorý má byť dar odoslaný.
Kto je osoba v Žiadosti o poskytnutie nadačného príspevku, ako kontaktná osoba?
Kontaktná osoba je tá, ktorá spolupracuje a komunikuje s nadáciou v priebehu vybavovania žiadosti a počas celého poskytovania pomoci. Telefónne číslo a kontakt uvádza žiadateľ do žiadosti. Nadácia v prípade, že je schopná poskytnúť pomoc, kontaktuje žiadateľa a taktiež si následne overí situáciu.
Čo mám vyplniť v žiadosti ?
K žiadosti sa prikladá čo najviac informácií potrebných na posúdenie ( všetko je uvedené v žiadosti, čo treba priložiť)
Fyzická osoba dokladuje zdravotný stav, kópiu ZŤP / P preukazu, kalkuláciu či proforma faktúru od dodávateľa pomôcky, služby, liečby, ďalej popis pomôcky, stručné opísanie finančnej situácie a podobne. Pokiaľ sa jedná o zakúpenie zdravotníckej pomôcky, cenová kalkulácia či proforma faktúra pomôcky, služby, liečby, presný opis pomôcky a podobne. Znovu je to individuálne v nadväznosti na predmet žiadosti. Ak by niečo v žiadosti chýbalo, budeme Vás kontaktovať. Popíšte stručne, zrozumiteľne a jasne o akú podporu žiadate. Fotografie na zverejnenie výzvy ( v prípade, ak žiadateľ chce požiadať o výzvu na rehabilitácie a pomoc, sa zasielajú až po jej schválení. Nadácia bude v prípade schválenia kontaktovať žiadateľa). Poprosíme citlivé informácie neposielať v elektronickej forme.
Doložte kópiu aktuálnej lekárskej správy o zdravotnom stave žiadateľa, prípadne rozhodnutia orgánov verejnej správy o poskytnutí alebo zamietnutí príspevku na starostlivosť, rozhodnutie súdu o opatrovníctvo, či iný dokument, ktorý je dôležitý z hľadiska posúdenia žiadosti.
Posudzovatelia tak lepšie pochopia, v akom prostredí žijete, aké problémy riešite, čo by ste chceli zlepšiť alebo zrealizovať. Nemenej dôležité sú aj vaše ciele, ktoré by mali odrážať riešenie konkrétnych problémov. Prípadne je možná osobná návšteva z nadácie na posúdenie situácie.
Je možné, aby jeden žiadateľ podal viac žiadostí a kto posudzuje žiadosť ?
Áno. Ak je v situácii, ktorá si vyžaduje pomoc, môže požiadať nadáciu o opätovnú podporu v núdzi. Žiadosť posudzujú naši odborníci.
Aký je postup pri odsúhlasení mojej žiadosti ?
Na základe vašej žiadosti, ktorú nadácia obdrží doporučene poštou a ktorá bude poriadne vypísaná a podpísaná a bude obsahovať všetky potrebné doklady a v prípade, že nadácia je schopná podať pomocnú ruku, Vás bude nadácia kontaktovať. Ak nadácia bude mať možnosti a bude schopná pomôcť, po schválení žiadosti, Vás nadácia bude kontaktovať. Ak Vám bude schválený príspevok, ktorý ste uviedli v žiadosti, nadácia Vám na účet odošle dar do tridsiatich dní (ak sa nedohodnú strany inak) finančnú čiastku/dar v schválenej výške.
Finančné nezištné dary od darcov, ktoré nabehnú na účet nadácie pre konkrétneho žiadateľa o pomoc na jeho meno, budú odoslané na základe poriadne vyplnenej a evidovanej žiadosti o príspevok do 14 dní. Dar od darcu ( jeho iniciálky a dátum odoslania daru budú uvedené spolu so sumou na webovej stránke nadácie v kolonke darcovia) viď.link: https://nadaciaanjelskekridla.sk/darcovia/. Celé meno darcu nadácia bez zaslania súhlasu darcu na webovej stránke nezverejní.
V prípade, ak darca bude chcieť zverejniť jeho celé meno, je potrebné nadácii poslať písomný súhlas na oficiálny mail : info@nadaciaanjelskekridla.sk. Prípadne môže darca poslať dar na transparentný účet, kde je automaticky jeho meno uvedené pri platbe.
Čo treba urobiť, ak chcem uverejniť výzvu na pomoc, keď už som evidovaný v nadácii?
Treba poslať na oficiálny mail info@nadaciaanjelskekridla.sk pisomnú žiadosť o výzvu. Následne bude nadáciou kontaktovaný žiadateľ o jej overení a aktualizovaní.
Aký je postup ?
Ak ste poslali do nadácie podklady na adresu bez podpísaného SÚHLASU S OCHRANOU OSOBNÝCH ÚDAJOV, ktorý môžete nájst na našej webovej stránke a je aj súčasťou žiadosti o príspevok, nadácia podľa zákona musí ihneď podklady skartovať. Ak ste poslali do nadácie doporučene, úplnú a vypísanú žiadosť s potrebnými podkladmi aj so súhlasom, nadácia si vyhradzuje právo vyjadriť sa žiadateľovi do 3 týždňov od prijatia žiadosti, ak je schopná, má možnosti a kapacitu splniť žiadateľovu požiadavku o pomoc. V inom prípade budú dokumenty a žiadosti skartované, ak nadácia nemá možnosti požiadavke vyhovieť a nebude žiadateľ kontaktovaný. Nadácia vedie Protokol o likvidácii osobných údajov.
Nadácia si vyhradzuje právo zrušiť evidenciu žiadateľa o pomoc, ak nadácia už nie je schopná žiadateľovi vyhovieť v jeho požiadavkách alebo pomôcť. Nadácia bude žiadateľa o vyradení z evidencie informovať formou mailu. Ak žiadateľ, ktorý je evidovaný v nadácii, chce z nejakého dôvodu zrušiť evidenciu a už nepožaduje pomoc zo strany nadácie, je nevyhnutné nadáciu informovať e-mailom. Nadáciu Anjelské Krídla môžete kontaktovať na oficiálny mail a informovať sa o možnej pomoci a podpore na info@nadaciaanjelskekridla.sk
NADÁCIA ANJELSKÉ KRÍDLA pomáha v rámci jej možností. Je apolitická. Pomáha vďaka darcom, partnerom a ľuďom dobrej vôle. Taktiež vďaka 2 % z darovania dane na pomoc ľuďom. Nadácia Anjelské Krídla je tvorená z odborníkov a dobrovoľníkov, ktorí pomáhajú vo svojom voľnom čase bez nároku na odmeny, alebo plat. Nadácia nepoberá dotácie od štátu.
Kde kontaktovať nadáciu, ak mám otázky?
Oficiálny mail: info@nadaciaanjelskekridla.sk